Cintaku masih x kesampaian...

Cintaku masih tidak kesampaian



Aku Khairi [bukan nama sbenar]...mse tu aku bru lps mkn tngahhari kat kantin ofis aku,,
mmber aku nie ckap kt aku,,, "khairi cer ko tngok pompuan tu,pdan ngan ko tuuu",,,bile aku tengok,,,fuhhhhhhhh,,,
lawa siooot,,kalah model kot,,,terus aku terpikat,,,

aku pon blik opis,,,terus aku brangan yg aku nie balak awek tdi tu,,,aishhhhhh..x terbyang rase nye,,jiwang siot aku...hahahaha
biase la,,cinta pandang pertama kot,,,mau x meroyan,,kekeke...tapi aku x tau nk ayat pmpuan tu mcm mne,,,aku nie pemalu sikit,,,alaaa,,,mcam lelaki melayu terakhir,,hahaha

puas aku cri info pasal pompuan tu,,,nasib aku ade mmber sorang pompuan yg rapat dengan awek tu,,,aku pon ape lgi,,,
laju la aku ckp kt mmber pmpuan aku tu..aku cdang kan,,,suruh mmber pmpuan aku tu suruh awek tu add friend kt Facebook aku,,,
malam tu awek tu on9,,,die add aku,,,,aku ape lgi,,meloncat smpai terkehel kaki aku,,hantu betul,,awek tu punye pasal,,,ermmmmm,,x terasa dah sakit tu,,huhuhuh,,,x sampai 1 minit,,,aku terus approve,,,

dah aku jdi friend die kt Facebook,,trus aku usharr pic die,,,gugur rase jantung aku,,,ayu betooolllll....ermmmm,,
rase nak gigit pon ade Facebook nie,,hahahaha terus aku mesej die,,,die bls msj aku,,,meloncat aku lgi sekali,,,biase la,,,first time rase mcm nie,,,hehehe,,hmpir seminggu aku berkawan di facebook,,x pernah pon berckap ngan die secara live,,,maluuuu,,,,hehe,,,

bile bertembung kt opis je,,,aku hanye boleh senyum jeeee,,,nak ckap malu,,so senyum pon cukup la,,,nasib die blas snyum aku,,,^_^..
kalu sehari x tengok die,,meroyan pon ade wehhh,,,klau x dpt tngok scare live,,,tngok pic die kt facebook pon kire dah boleh tmbah semngat,,,
hari ke hari,,aku sentiasa cari info psal die,,,die suke ape,,lelaki mcm mne die mnat,,selalu kuar ke mane,,,mcam2 la,,,,tapi no Phone x dpt2 lgi,,,ssah kott

Tibe2,,ade plak mmber aku sorang lgi nie kacau daun aku,,die kate mnat kat sorang awek tu,,,aku pon tnye la die,,,sape?...
mmber aku tu tnjuk awek yg aku mnat tu,,,fuhhh,,,mnyumpah ranah aku kt mmber aku tu [tapi dalam hati la,,huhuhu] ,,haram jadah nye mmber,,
die pon nak jugak,,,mmber aku tu ego nye lebih cikit,,pntang jmpe pompuan lawa..semua nak sebat,,,errrr,,,geram dowhhh,,tau la ensem dri aku...
rase nk tumbuk2 je,,,nasib kawan,,,aku sabo je la,,,

Akhirnye,,mmber aku tu dpt tau yg aku pon suke kt pompuan tu,,,oleh sikat ego nye tu,,,die nak fight ngan aku,,,sape dapat kuar ngan awek tu dulu,,,
die mnang RM500 dan serta merta jdi awek,,,ermmmm,,,aku ape lgi,,naik la sikap ego aku,,,aku ckap..."ok!!!,,kite tengok sape lgi power "...
niat aku bukan nak ape2 pon,,cume aku nak pertahan kan ape yg aku nak,,,x kan nak tinggal separuh jalan kot,,,

Macam2 aku buat,,kali pertama aku mntak no phone,,,tapi x dapt,,,nak mnangis pon ade,,huhuhuhu,,,tapi tahan je la,,,lelaki mne leh nagis,,,
opssss,,,tu ego tu,,,jangan tiru ye bab2 ego tu,,,hehehe,,,aku dpt tahu mmber aku tu dpt no phone dulu,,,aku ape lgi,,lgi la aku geram,,,
eeeeeeeeeeeee,,,,nasib mmber je,,aku turus kan pejuangan aku nak dpatkan no phone die dan kuar ngan die,,,biase la Cintaku hanya EKSLUSIF untukmu <--- ayat dri  Nyesal aku kawin... ...hehehehehe


Aduhhh,,letih dah nak menaip...kite sambung nnti yek,,mybe cerita seterusnya pada 26 @ 27/12/2011 Nantikan sambungan nye,,,byeeeeee ^_^


Designed By Asal Pelik