HELP - Kaedah sesuai nak tekel awek di shopping complex.

Salam sejahtera,

Dah 5 tahun aku single sekarang aku rasa dah tiba masa untuk aku cari calon bini.

So, nak dipendekkan cerita, aku ada berkenan dengan sorang minah yang jaga kaunter kat salah satu shopping complex area aku nih.

Orangnya comel, muka ala - ala arab sikit dan sopan nampak gayanya.

Memandangkan dah 5 tahun aku tak pernah usha atau tekel awek, jadi skill tu dah berkarat.

So, apa cadangan best untuk aku mula usha si dia tu.

Info semasa:

1. Dia jaga kaunter bayaran. Kadang - kadang kat area groceries, kadang2 area baju.

2. Aku takde kenal sapa - sapa dalam tempat kerja dia tu.



Antara rekomendasi yang aku dah terima:

1. Tegur sapa 2 - 3 kali baru mintak no phone.
2. Tegur and terus usha mintak no phone (rasa macam desperate pulok)
3. Kasi note (taruk no phone aku).

Jadi, apa cadangan korang and kalau korang ada cadangan yang lebih bernas, amat - amat dialukan.

Niat aku, nak kenal si dia macam mana, kalau ok, dia pun suka ngan aku, aku nak masuk pinang je. Malas tunggu lama - lama nanti kuciwa macam dulu..

Sedikit fakta tentang aku: Aku agak pemalu and agak berat nak buka mulut (cakap).

Cadangan amat dialu alukan !!!!!!


Designed By Asal Pelik