Cheryl Cole jadikan rambut sebagai selimut.

Cheryl Cole sebenarnya sentiasa berpikir untuk memotong rambut panjang yang sering menjadi ciri khasnya.

Namun keinginan tersebut tidak pernah terjadi kerana dia tidak memiliki kepercayaan terhadap diri untuk tampil dengan rambut pendek.

"Tidak, tidak, tidak! Saya memang ingin potong rambut, tapi saya harus memikirkannya dua kali. Perlu kepercayaan diri yang lebih untuk itu, dan saya pikir saya tidak sesuai untuk itu," kata Cheryl Cole ketika ditanya tentang rancangannya memotong rambut.

Cheryl Cole juga berkata bahawa dia perlu meneliti terlebih dahulu agar kuat mentalnya untuk tampil dengan rambut pendek. Baginya style rambut yang kini dia tampilkan adalah style yang paling membuatnya selesa. Dia tidak yakin untuk tampil dengan potongan rambut lain.

"Saya suka rambut panjang. Rambut panjang itu seperti selimut yang nyaman. Dengan rambut pendek kita tidak boleh bersembunyi di balik apa-apa," lanjut Cheryl.

Diambil dari : hotmalays.blogspot.com


Designed By Asal Pelik