Kontroversi Facebook Amalina Che Bakri,Pelajar Cemerlang SPM 2004


Ketika ini, kecoh dalam laman web sosial Facebook dan Twitter mengenai Facebook Profile Amalina Che Bakri, Pelajar Cemerlang SPM 2004 Malaysia yang kelihatan seperti sudah hilang budaya ketimuran. Malah, profile facebook yang hangat diperkatan itu juga menunjukkan beberapa kepingan foto Amalina beraksi seperti sudah lupa pada agama dan bangsa nya.


Berikut merupakan print screen profile facebook yang dikatakan milik Amalina Che Bakri. Klik untuk besar dan pergi terus ke halaman facebook yang dimaksudkan di sini.

facebook amalina che abkri


CUBAAN MENJATUHKAN MARUAH AMALINA !!
Jangan terus menjatuhkan hukuman tanpa sebarang keterangan yang sah. Bila kita berada di puncak, sudah tentu ada sahaja pihak yang cuba menjatuhkan kita. Walaupun terpaksa memalukan dan menjatuhkan maruah agama sendiri. Mungkin juga Facebook ini direka oleh musuh Amalina yang cemburu dengan pencapaian cemerlang beliau.
Di sini, aku akan mendedahkan satu sebab untuk tidak mempercayai bahawa Facebook ini milik Amalina Che Bakri secara membabi buta. Cuba lihat gambar di bawah ini, anda akan dapat melihat komen salah seorang rakan berbunyi “poser“. Seterusnya diikuti dengan komen seakan-akan bersetuju daripada pemilik Facebook itu sendiri.

fb amalina che bakri, pelajar cemerlang SPM 2004
Pendedahan dibuat oleh ANONYMOUS.

p/s: hope kenalan Amalina Che Bakri dapat tambil membuat kenyataan

Update * Nur Amalina Dah Delete Akaun Facebooknya

Sumber  :  http://ceritalapanbelas.blogspot.com/


Designed By Asal Pelik