blogr.my salah satu pemasaran terbaik seperti busuk.org






Terdapat beberapa laman yang memfokuskan kepada perkongsian pautan oleh para penulis blog, dan diantaranya adalah seperti GengBlogger (yang digantikan dengan Gezt), Kartikel, dan terkini adalah Blogr. Dan sepert beberapa perkhidmatan lain, ia menggunakan akaun sosial sedia ada, dimana Blogr.MY menggunakan akaun Twitter untuk pendaftaran dilaman tersebut.
Jikalau dibandingkan dengan kelebihan Blogr berbanding perkhidmatan yang lain, mungkin daripada segi rekabentuknya yang kemas, dan senang digunakan, berbeza dengan beberapa laman lain yang tidak begitu tersusun. Setiap artikel juga disertakan dengan alamat blog tersebut, dan juga statistik lawatan yang diterima olehnya melalui laman Blogr.MY.
Ia turut menyertakan sokongan ruang sembang bersama yang lain, membolehkan mereka berkomunikasi antara satu sama lain dengan mudah. Sehingga artikel ini ditulis, sudah terdapat sebanyak lebih daripada188 orang pengguna berdaftar dengan laman mereka, dan mungkin dengan kaedah pemasaran yang baik, Blogr.my mungkin boleh menjadi antara laman perkongsian artikel terbaik di Malaysia seperti busuk.org juga !!!
Tetapi pilihan ww.dkini.com adalah busuk.org  ^_^


Designed By Asal Pelik