Gambar Kreatif dari Anti-Smoking

Iklan anti-merokok bermula pada 1960-an .(Menurut kajian 1972, iklan anti-merokok mengurangkan menghisap rokok dengan 531 rokok satu orang setahun, manakala pengiklanan syarikat tembakau meningkat penggunaan oleh hanya 95 rokok satu orang setahun.) Iklan Anti-Rokok adalah salah satu iklan yang diedarkan secara meluas . Ia adalah perkara biasa bahawa seseorang mudah boleh melihat iklan anti-merokok di TV, papan iklan, majalah, laman web, dan pada bungkusan rokok itu sendiri.Kebanyakan kerajaan di seluruh dunia memerlukan pengeluar tembakau untuk meletakkan notis amaran terhadap produk mereka terhadap kesan berbahaya yang disebabkan oleh rokok. Ini amaran kerajaan jelas bertujuan untuk tidak menggalakkan orang ramai dari mengambil tembakau.Kali ini kami mempamerkan beberapa iklan yang kreatif dan sukar untuk mengabaikan kempen anti merokok.

-
  




www.dKini.com


Designed By Asal Pelik