Rumah bintang Glee diserbu polis Glee



CORY MONTEITH


PARTI anjuran seorang bintang siri TV popular, Glee telah menimbulkan kekecohan sehingga menjadi kes polis. Namun, bintang Glee yang mana satukah yang buat hal kali ini?

Pihak polis dilaporkan telah menyerbu kediaman pelakon watak Finn Hudson dalam Glee iaitu aktor Cory Monteith yang terletak di Hollywood Hills pada pukul 4.30 pagi, 5 Februari lalu selepas menerima laporan daripada jiran-jirannya yang tidak tahan dengan bunyi bising melampau sehingga mengganggu ketenteraman mereka.

Menurut laporan contactmusic, aktor berusia 29 tahun itu yang tinggal bersama seorang rakannya di rumah tersebut telah bersetuju untuk menamatkan parti anjurannya yang turut dihadiri sebahagian besar rakan-rakan gandingannya dalam Glee.

Ujar sumber: "Cory dan rakan serumahnya itu tidak dikenakan sebarang dakwaan polis tetapi mereka diberikan amaran supaya tidak mengulangi perkara tersebut di masa-masa hadapan."

Monteith dalam kenyataan akhbarnya sebelum ini pernah mendedahkan tentang sikap liarnya. Katanya: "Saya mula hisap dadah dan minum arak sejak berusia 13 tahun dan pada usia 16 tahun saya berhenti sekolah."
Namun menjelang usia 19 tahun, Monteith telah dihantar oleh keluarganya ke pusat pemulihan sebelum kini mampu menjalani kehidupan normal.


Designed By Asal Pelik